  • Data: 2005-03-01 18:23:11
    Temat: Re: zaliczka z wyjamu
    Od: "Paweł R." <pawelbestia[Usun_to]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Jestem osoba bez DG. Ale firma chce rachunku i taki wysyłam, a na nim
    > jest kwota netto i tyle dostaje na konto. Czyli mam te kwote liczyć do
    > tych
    > ( 2789 ) czy coś dodać do niej ?

    Witam
    Nic nie dodajesz do tej kwoty, dla ciebie jest to kwota dochodu i nie ma
    netto, czy brutto, ponieważ nie jesteś "Vatowcem", a więc zliczasz tą kwotę
    m-nie z każdego rachunku dodając ja do siebie i jeśli przekroczy 2 789 i coś
    groszy to musisz złożyć PIT - 5 i ewentualnie wtedy zapłacić zaliczkę na
    podatek dochodowy PIT - 5 w Urzędzie Skarbowym do 20 każdego m-ca

    Paweł R