  • Data: 2007-05-20 00:27:04
    Temat: Re: zaległy podatek od darowizny i brak dowodu darowziny
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "hmm" <h...@v...pl> wrote in message
    news:20dd.0000006b.464d6115@newsgate.onet.pl...
    > Hej, mam pytanie w okolicach roku 2000 dostałem od ojca sporą kwote
    > pieniędzy
    > która z 2 lata później wpłaciłem na fundusz. A następnie przelałem z
    > funduszu na
    > konto. Prawdopodobnie ten przelew został jakoś zarejstrowany i dostałem
    > jakis
    > polecony od US, i teraz mam pytanie. Kwota ta która dostałem przekraczała
    > próg
    > darowizny która nie podlega opodatkowaniu, dopóki ojciec zył to wypełniał
    > pity
> [...]

    Jakoś musisz przekonać US, że to pieniądze od ojca, a nie np. zarobione na
    lewo za granicą.
    Może ojciec miał konto, z którego taka wypłata / przelew będzie wynikał.

    Jeśli chodzi o podatek to powiedz, że nie wiesz, czy ojciec zapłacił czy
    nie.
    Najwyżej ściągną go teraz od ciebie z odsetkami i na tym sprawa się skończy.