  • Data: 2006-12-28 20:14:00
    Temat: Re: zakup towaru handlowego <=> inny koszt
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 27 grudnia 2006 10:48
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0612271041260.2120@athlon64>):

    > Hm... właśnie przekopałem się przez rozporządzenie i znalazłem:
    > "8. Kolumna 8 jest przeznaczona do wpisywania pozostałych przychodów,
    > np. przychodów z odpłatnego zbycia składników majątku, otrzymanych kar
    > umownych, wynagrodzenia płatnika."
    > Wynikałoby że źle pisałem i widać nie tylko po opisie transakcji (mimo
    > że ustawowo to również przychód).

    Tak w ogóle to wg mnie te kolumny są dla jaj. Bo po co to rozgraniczać, to
    ja nie wiem, skoro kwotowo się zgadza i PIT wychodzi takiż sam..... Żeby
    więcej papieru szło na nieużywane kolumny?

    --
    Jego Ponurość Tristan