  • Data: 2007-11-24 10:49:38
    Temat: Re: zajęcie konta firmowego
    Od: "tolo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Spółka otzrymała odpis pozwu o wydanie nakazu zapłaty - druk uproszczony -
    > fakt.
    > Pismo "księgowej" , jak zmam codzienność - poszło - nie na druku sądowym
    > tylko
    > na kartce ?

    Dokładnie. Na kartce. W ogóle myślała, że sprawa jest bardzo prosta.

    > Sąd zwrócił się do spółki o uzupełnienie pisma (na druku) i sprecyzowanie
    > czy
    > stanowi ono sprzeciw ?

    Pamiętam, że była taka treść: "proszę o sprecyzowanie, czy to jest sprzeciw,
    czy nie. Jeśli nie, to proszę o sprecyzowanie, jakiego rodzaju."

    > To nalezało wyjasnić pismem + odpowiedzią na specjalnym druku.
    > Jeśli wpływa do Sądu pozew - to spółka jest stroną .

    Jakoś nie mogę rozumieć. A gdyby przyszedł do ciebie pozew na twój adres,
    ale na nick K-Riss zamiast Kriss, z innym nr PESEL'em to jak mógłbyś
    postępować? odmawiać przyjęcia czy pyjmować i odwołać?

    > Proponuję wynająć prawnika - radcę prawnego? (będzie taniej)
    > Część kosztów prawnika zwróci sąd. Jeśli zablokowanie konta spowodowało
    > straty
    > (wymierne) dla spółki - to można ich dochodzić od syndyka.
    > Przed wynajęciem prawnika - wniesienie skargi na czynności egzekucyjne do
    > komornika - nie zaszkodzi.Biorąc pod uwagę fakt - że pisma spółki - tworzy
    > księgowa a podpisuje zarząd - może lepiej od razu nająć speca ?

    Tak zrobimy. Masz rację, trzeba było od razu tak zrobić, ale dziewczyny nie
    przypuszczały, że sprawa jest aż taka poważna. To jest mała spółka i do tej
    pory handlowała normalnie, nigdy nie miała do czynności z Sądem oprócz KRS.
    Bardzo dziękuję, Kriss.
    Pozdrawiam
    tolo