eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki"zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego" › Re: "zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego"
  • Data: 2009-07-08 14:03:12
    Temat: Re: "zachęcałoby to innych Polaków do łamania prawa podatkowego"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Jul 2009, glos wrote:

    > korupcja, stabilnosc, itp) i "poufnosci finansow". Dla porownania - np
    > Niemcy maja duzo mniej atrakcyjne podatki, drastycznie niska (0!)
    > ocene poufnosci finansow (najwyrazniej ich fiskus moze zajrzec
    > wszedzie!)

    1. Nie mam pojęcia jak jest dziś
    2. Daaawno temu, przed "jednolitą Europą", widziałem opisy z których
    wynikało że to prawda, ale równie dobrze w drugą stronę działa tajemnica
    skarbowa. Czyli wystarczyło udokumentować fakt np. dania łapówki aby ją
    zaliczyć w koszty uzyskania (oczywiście fiskus sprawdzał, czy
    druga strona wykazała przychód :>) - nie wiem, czy i na ile to
    było wiarygodne.
    O ile się nie mylę wg polskiego prawa (na dziś) "urzędnik państwowy"
    musiałby donieść do prokuratora o zachowaniu podpadajacym pod
    art.296a KK

    Dobrze mi się wydaje i czy owa "poufność finansów" dobrze rozumiem?

    pzdr, Gotfryd