    From: "mm0101" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: z ryczałtu na zasady ogólne - jak?
    Date: Sun, 28 Jan 2007 21:10:39 +0100

    > Od pierwszego stycznia tak.

    a\ no tak myslalem, ale moja wotpliwosc to to czy musze taka czynnos wykonac
    czyli kupic i sprzedac czesc do sam. np. filtr oleju, lub czy sam wpis
    wystarczy
    b\ moment przejscia to od momentu daty od kiedy zglaszam zmiane we wpisie
    kiedy czy od momentu wykonania czynnosc
    (lub moze nie decyduje kiedy dokonalem ale od kiedy zglosilem i w ciagu roku
    musiala jakas tranzakcja dokonac np za 1 zł by przejsc od dnia zgloszenia we
    wpisie)
    c\ no i jak by ktos uczynny byl i podal na grupie PKD do tego typu
    działalnosci
    abym plamy nie dal w UM to bede wdzieczny

    pozdrawiam
    Mariusz M