eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwysokości zaliczek odprowadzanych przez płatnika a zrodło dochod › Re: wysokości zaliczek odprowadzanych przez płatnika a zrodło dochod
  • Data: 2006-06-25 13:11:22
    Temat: Re: wysokości zaliczek odprowadzanych przez płatnika a zrodło dochod
    Od: " yorika" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej, dzięki wielkie za odpowiedz. >

    .........> więc popraw mnie jeśli się mylę.

    > Albo podatnik miał przyznaną rentę później niż zaczął pracę i/albo na
    > początku pracy podpisał jednak niechcący takie oświadczenie, bo zwykle
    > podrzuca się je pracownikowi do podpisania.
    >
    > a później zgodnie z punktem 4 nie powiadomił zakładu pracy o zmianach.

    Dziwne jest wlasnie to ze podatnik rente otrzymuje od bardzo dawna, tak wiec
    albo podpisal nieswiadomie oswiadczenie , ktore ktos mu podsunał, albo
    zaklad pracy, pomimo iz wiedzial ze otrzymuje rente, blednie odliczał od
    zaliczek kwotę wolną czyli 530,08zł.

    jak dla mnie nie jest oczywiste kto zawinil i moim zdaniem nalezalo by miec
    jakies dokumenty zrodlowe, stanowiace material dowodowy. a moje pytanie jest
    wynikiem tego , ze musze napisac analize 'obwiniajaca' podatnika..... i caly
    czas sie lamie, bo jak dla mnie to nie jest takie bardzo oczywiste ;-)

    ale jeszcze raz dzięki za Twoje zdanie.