  • Data: 2006-03-21 22:16:53
    Temat: Re: "wylacznosc na sprzedaz " co to jest ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Mar 2006, Ciekawski wrote:

    > Nagle znalazła sie inna DG w innym kraju i strasząc mnie adwokatem twierdzi
    > ze ma wlasnie wylacznosc na ten kraj i na ten towar.

    Teoretycznie taka możliwość istnieje - przed wojną tak były ustawione
    zapałki ("dzielić zapałkę na czworo" miało swój wymiar pieniężny :>)
    Dziś w pewnym zakresie też tak jest - *prawną* wyłączność na
    obrót pewnymi towarami reguluje taki wynalazek jak "koncesja",
    ściśle opisane toto jest w ustawie.
    W innych przypadkach czepiają się niewłaściwej osoby - tego kto TOBIE
    sprzedał. Bo UMOWNA wyłączność obowiązuje tych co się UMÓWILI.
    No chyba.... że się umówiłeś (patrz niżej) i nie pamiętasz.

    > Kto tu popelnil blad ?

    Tu ?? - Ty.
    Nie przeczytałeś specsygaturki ;>

    Jeszcze raz (czytać powoli i dokładnie), wstawię w środek:

    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?

    Chodzi o cytaty, ty piszesz NAD...

    A wracając do tematu - skoro niedokładnie czytasz co się do ciebie
    pisze, to może umowy z okazji ZAKUPU tego czegoś o ci się czepiają
    też niedoczytałeś ? ;)
    I jak jest tam zapis że "w razie naruszenia warunków umowy
    nabywca zapłaci karę umowną w wysokości równowartości pół
    miliona dolarów" a go podpisałeś i nie pamiętasz - to mają
    czym straszyć.
    Ale MY tego nie możemy wiedzieć!!!

    pzdr, Gotfryd