  • Data: 2003-11-28 01:00:13
    Temat: Re: wykup auta po leasingu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Nov 2003, vladi wrote:

    >+ > Czy ktoś może mi objaśnić, czy leasing jest *jedną* transakcją czy nie ?
    [...]
    >+ czyli wykupujac nie jako DG (leasingobiorca) a jako osoba prywatna(osoba
    >+ trzecia) nie musze sie obawiac ze US zakwestionuje wartosc auta a co za tyn
    >+ idzie wysokosci Vat-u?

    Obawiam się że powinieneś się obawiać :)
    I stąd moja wątpliwość: z jednej strony grupowicze piszą że
    można dokonywać poszczególnych części leasingu na różne cele
    (gospodarcze i osobiste), a drugiej symptomy wskazują że
    jest to (znaczy: leasing) *jedna* transakcja.
    No i mi się całokształt nie składa w spójną teorię ;) !

    >+ leasingobiorca=osoba trzecia - czy to jest dopuszczalne?

    IMO nie.

    >+ ps. nie odchodz...

    :) Szkoda by mi było opłaty za SDI ("że część się marnuje") ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)