eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwydatki za lokal w koszty?Re: wydatki za lokal w koszty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Anax WRC" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wydatki za lokal w koszty?
    Date: Tue, 12 Jun 2007 00:48:47 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <f4kj5e$e77$1@news.interia.pl>
    References: <f4f7if$11i$1@news.interia.pl>
    <1...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 90-156-30-4.as.kn.pl
    X-Trace: news.interia.pl 1181601774 14567 90.156.30.4 (11 Jun 2007 22:42:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jun 2007 22:42:54 +0000 (UTC)
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: westfalia75 % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:184080
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1181505294.745241.238260@c77g2000hse.googlegrou
    ps.com...

    >>Sam sobie odpowiadasz na pytania :)

    hehe ma sie tą podświadomą wiedze;P ;)

    >Dokładnie tak to trzeba zrobić. Jeśli nie całe mieszkanie przeznaczasz
    >na działalność, to wszystkie wydatki rozliczasz zgodnie z metrażem
    >przeznaczonym do jej wykonywania.

    Branza reklamowa, mala agencja. praktycznie wystarczy mi jeden pokoik, ale
    teoretycznie chcialbym wpisac wiecej, np zamiast 15 m2 to 40m2 z 65m2
    calosci.

    >I tu niestety, muszę Cię zmartwić - sam musisz się pofatygować i
    >.zgłosić w UM, bądź w spółdzielni (zależnie od tego, komu płacisz za
    >mieszkanie), że na danym metrażu będzie prowadzona działalność.

    w moim przypadku UM

    >Czynsz automatycznie pójdzie do góry (to taki bonus ;p)

    a orientujesz jakie to sa kwoty? warto to w ogole robic wzgledem kosztów? bo
    moze sie okazac ze podatek (bo czynszu nie ma- mieszkanie wlasnosciowe-
    tylko podatek od powierzchni) bedzie wiekszy niz cale koszty:)

    >Trochę się param podatkami i jeszcze nie spotkałam się by
    >kwestionowali to, czy faktycznie działalność jest wykonywana na całej
    >powierzchni, jeśli od niej płaci się podatek od nieruchomości,

    no wlasnie a urzad skarbowy skad wie o podwyzszonym podatku?> komunikuje
    sie z UM? czy domyslnie zaklada ze jak odliczam koszty to zglosilem to do
    UM...

    >Oczywiście trzeba to jeszcze zgłosić w wydziale ewidencji działalności

    to zglosilem od razu zakladajac dzialalnosci tj podanie tego mieszkania
    gdzie nie mieszkam (z ktorego koszty chce odliczac) jako siedziby firmy

    > zaktualizować dane w US (NIP 1).
    tam jeszcze wogole nie dotarlem:)))


    >Jagna

    dziekuje za pomoc:)
    Anax


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1