    From: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wybor US
    Date: Thu, 18 Mar 2004 10:39:29 +0100
    Sender: m...@a...pl@host-81-190-208-85.wroclaw.mm.pl

    "Adam" <f...@f...onet.pl> wrote in message
    news:c3bqct$9p0$1@news.onet.pl...
    > Sytuacja jest taka: zona zameldowana jest w miescie X i w nim pracuje, ja
    > zameldowany jestem w Y ale pracuje w X. Oboje chcemy sie rozliczac (ale
    nie
    > mozemy wspolnie !!!) w miescie Y. Czy zona moze rozliczac sie w miescie Y?
    > Czy wystarczy ze powiadomi tylko US w X ze rozliczac sie bedzie w Y ?
    >
    > Adam

    rozliczenie roczne za 2003 odbywa się wg właściwości urzędu miejca
    zamieszkania dnia 31-12-2003. Zatem jeżeli żona w tym dniu zamieszkiwała w
    Y, to może się tam rozliczyć. Nie wiem, czy nie trzeba też wypełnić przy
    okazji NIP 2 (1, 3 ?) w związku ze zmianą miejsca zamieszkania.
    Ale jeśli Państwo rozliczają się osobno, to jaki to ma sens. Przecież PIT
    można wysłać pocztą.

    Magda