  • Data: 2002-09-27 10:54:55
    Temat: Re: wudruk KPiR, VAT
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 27 Sep 2002 08:31:53 +0200), "| shap |"
    <s...@o...pl> był(a) napisał(a):

    >się
    >Właśnie, kosztuje 500zł... Jak na program pracujący razem z Excelem to dużo
    >kosztuje (pomijaj fakt, ze trzeba posiadać Excela), można b. dobre programy
    >kupić juz od 50zł...
    >W dobie kryzysu to trzeba liczyć każdy grosz...

    Zainteresuj sie popularnymi tutaj produktami TGSoft. Co prawda książka
    w wersji PRO kosztuje około 200zł, ale w wersji podstawowej właśnie
    coś koło 50zł. I masz wersję DEMO, więc polukasz czy spełnia Twoje
    wymagania. Wg mnie jest całkiem fajna....

    http://www.tgsoft.pl/

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)