  • Data: 2010-11-26 07:28:36
    Temat: Re: wpisywac do ewidencji?...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-11-2010 18:42, s...@a...pl pisze:

    > Jakiś program z błędem, czy można zaznaczyć "dodaj do pkpir netto"? W
    > końcu fakt, że nie skorzystałaś ze swojego prawa nie oznacza
    > automatycznie, że kosztem jest kwota brutto.

    W KPIR można sobie ręcznie kwotę poprawić albo do rejestru wpisać netto
    jako NPO. Albo sobie ręcznie zaksięgować od razu w książce.

    Pewnie autor programu założył, że ktokolwiek go używa, myśli podczas
    pracy. Faktycznie, to jest błąd, takie założenie - zupełnie z księżyca
    wzięte. Komputer przecież zwalnia od myślenia.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813