  • Data: 2006-04-15 18:44:08
    Temat: Re: wpadlem w VAT!
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ania napisał(a):
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0604151749300.3060@athlon...

    > A ja jeszcze dopytam,po to sprzedać za te 5 zł,by "zapewnić" sobie większą
    > ilośc dni do limitu,tak?Czy po co?Bo jakoś nie rozumiem::((
    > pozdrawiam ania

    No jak to po co, po to żeby była większa ilość dni prowadzenia sprzedaży
    - ergo większy limit.

    Powiedzmy że zaczynasz dg 1 czerwca. Wykonujesz zlecenie klienta za
    które kasujesz 19000 zł 30 grudnia. No i jest problem, bo to jest twoja
    pierwsza sprzedaż, więc prowadzisz sprzedaż 2 dni do końca roku (albo
    jeden dzień, nie wiem jak dokładnie się to liczy), więc przysługuje ci
    2/365*40000 limitu.

    Gdybyś 1 czerwca sprzedała śrubkę sąsiadowi - masz 1/2*40000 - mieścisz
    się wtedy w limicie.

    p. m.