  • Data: 2010-01-15 16:01:50
    Temat: Re: weksel, pożyczka, PCC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > Wg mnie - nie wiem jak jest. Ja tylko drążę żeby się dowiedzieć.

    W tej sprawie nikt głowy nie będzie dawał, ale wydaje się, że weksel
    zamiast pożyczki jest w miarę bezpieczną formą uniknięcia opłaty
    skarbowej. Temat można drążyć podając przykłady, kiedy takie działanie
    się nie powiodło i zastanawiać się, dlaczego - czy z powodu
    niekonsekwencji w zachowaniu podatników, czy też z uwagi na inne niż
    oczekiwane interpretacje organów skarbowych i sądów.

    --
    Liwiusz