  • Data: 2007-05-18 17:31:24
    Temat: Re: wartość początkowa ŚT (samochód)
    Od: "Tolka" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tolka" napisała:
    > Nowy samochód osobowy kupiony na firmę o wartości początkowej nie
    > przekraczającej w złotych 20.000 EURO.
    > Wartość początkowa to: cena netto z faktury + VAT nie podlegający
    > odliczeniu.

    > Ale mam jeszcze drugą fakturę (z datą taką samą jak zakup samochodu).
    > Dodatkowo dokupiłam alufelgi, dywaniki,autoalarm i blokadę skrzyni.
    > Doliczam do wartości początkowej czy mogę wrzucić w koszty?

    Nikt mi nic nie podrzucic do przemyśleń? ;-) Czytam ustawę i skłaniam sie
    (niestety) ku wliczeniu tej faktury do wartości początkowej, bo poniosłam te
    koszty przed wprowadzeniem samochodu do EŚT (w tym samym dniu co zakup
    samochodu), ale z drugiej strony ubezpiecznie również poniosłam w tym samym
    dniu, a jednak nie wlicza się go do watrości początkowej tylko idzie w
    koszty.
    No i sama juz nie wiem. Oczywiscie wolalabym wrzucic w koszty jesli tylko
    znajde podstawe prawna..

    Pozdrawiam!