    From: "jedrek" <j...@p...bg.univ.gda.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: vat za paliwo
    Date: Tue, 22 Jun 2004 08:37:47 +0200

    Użytkownik "/sl" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:cb6106$c61$1@news.onet.pl...

    > Nie sądzę, żeby to było możliwe. Prawo do odliczenia powstało w miesiącu
    > (wpływu faktury tj. w maju) w którym nie było już możliwości odliczenia.
    >
    > --
    > /sl
    Wczoraj bylem na szkoleniu prowadzonym przez oblatana babke z US i na
    wstepie (nie pytana) od razu zaznaczyla, że tego vatu juz odliczyc nie
    można. I tak jeszcze wysle pisemne zapytanie do US, a w razie pozytwynej
    odpowiedzi zrobie korekte deklaracji. Ale tak naprawde to nie ma na to
    szans.
    dzieki za odpowiedzi

    jedrek