    From: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: vat od paliwa ?
    Date: Tue, 16 Mar 2004 21:48:46 +0100
    Sender: m...@a...pl@host-81-190-208-85.wroclaw.mm.pl

    "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:c37nk8$7n6$1@news.onet.pl...
    > Nie. nie podał. Ale wolę zapytac mądrych niż się stresować. Księgowa
    pytała
    > w US i robi podobno dobrze, ale i on pytał w US i mu powiedzieli że od
    > benzyny ani gazu nie wolno...

    > Dobre :)
    >
    > --
    > PawełJ

    nie wolno od osobowych, od ciężarowych wolno

    Magda

    PS: pozostaje pytanie, czy jak nie ma homologacji na ciężarowe, a ma wpis w
    dowodzie rejestracyjnym to czy można VAT od paliwa odliczać, moja kontrola
    VAT to przełknęła, choć ktoś na grupie pisał, że jakiś US na oficjalne
    pytanie podatnika, czy jak bez homologacji to można, to odpowiedział, że
    nie.