  • Data: 2002-03-15 14:29:43
    Temat: Re: vat
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a6sci4$j2p$2@news.tpi.pl...
    > sznowni panstwo
    > mamy ustawe o vat z 1993 roku i rozporzadzenie MF z 22-12-1999
    > probujac rozwiazac jakis problem zwiazany z vatem nalezy szczegolowo
    > przejrzex oba te dokumenty,

    Tylko te dwa? A Ordynacja podatkowa wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
    rozporządzenia o kasach fiskalnych, a te setki interpretacji i wyjaśnień
    produkowanych seryjnie przez MF, a wyroki NSA i TK kierujące te
    interpretacje do kubła? ;-)

    > tak sie zastanawiam czy nie moznaby bylo
    > polaczyc te dokumenty i wyadc jedna ustawe o vat.

    Wiele rzeczy by można z tą ustawą zrobić, ale to pytanie raczej dla p.osłów

    > poza tym co jest wazniejsze ustawa czy rozporzadzenie bo niektore punkty
    sie
    > roznia i podatnicy nie wiedza czy zastosowac ustawe czy rozporzadzenie

    Zasadniczo ważniejsza jest ustawa, ale od czasu jak przeczytałem pewną
    ustawę, w której upoważniono ministra do wydawania rozporządzeń sprzecznych
    z nią samą to już nic mnie nie zdziwi.

    Darek
    Gwałtowny wzrost zatrudnienia w administracji państwowej wynika z
    zastąpienia jednego inteligenta czterema ćwierćinteligentami.