  • Data: 2004-06-19 11:55:36
    Temat: Re: usluga wykonana dla klienta z UE - pomocy!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Jun 2004, Kubik wrote:
    [...]
    >+ Na koniec jeszcze jedno pytanie: skoro taka transakcja
    >+ nie podlega VAT to jak rozumiem nie ujmuję jej w ogóle w
    >+ rejestrach VAT a tylko wpisuję do KPiR?

    A to jest IMHO wniosek nieuprawniony :)
    Otóż przepisy *nie* nakazują wpisywania do rejestrów VAT tego
    co "podlega pod VAT" - bo (mam nadzieję ze nie zmienili :))
    *wcale* nie regulują co ma być w rejestrach !!
    Rejestry masz tak prowadzić, żebyś mógł z nich wyliczyć
    prawidłowo VAT należny i naliczony, a ściślej - to co masz
    wykazać w deklaracji
    *Jeśli* transakcja nie podlegająca pod VAT *wpływa* co coś,
    co musisz w deklaracji VAT wykazać - to trzeba ową transakcję
    ująć w rejestrze....
    ...a twoja transakcja wpływa ?
    :)

    --