    From: "Ryszard G." <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: urlop pracownika
    Date: Fri, 6 Dec 2002 02:02:25 +0100

    Użytkownik "Sławomir Firek" <k...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    news:asn1vo$5f$1@news.tpi.pl...

    > Witam również.
    > Ciągłość pracy na ogół nie ma tu nic do rzeczy (są wyjątki - np.
    > "przejęcie zakładu").
    > Wymagane dokumenty - karta urlopowa - taki druczek na którym jest
    > napisane od kiedy i do kiedy dany pracownik ma urlop, na ogół kopia z
    > potwierdzeniem odbioru wkładana do teczki osobowej. Innych nie ma.

    Jeśli pominiemy listę obecnośći i ewidencję czasu pracy, to faktycznie nie
    ma.

    > Na RNA w tym przykładzie 25/25 dni roboczych (to taki długi miesiąc :-))

    Nieżle gonisz doroboty tego pracownika.
    Ciekawe jak udało ci się zmieścić 25 dni w 4 i pół pięciodniwych tygodniach
    pracy z dodatkowym uwzględnieniem świąt ?
    IMHO w grudniu max 20 dni.
    W RNA urlop traktuje się jak czas przepracowany.

    > Wynagrodzenie jak słusznie zauważyłaś, bez zmian wysokości.

    Jeżeli określone wumowie jako miesięczne stałe, to tak, w przeciwnym wypadku
    podstawą do wyliczenia stawki za jeden dzień, będzie średnia z 3 poprzednich
    miesięcy (w praktyce bardziej skomplikowane).

    Koniecznie zobacz:
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ
    z dnia 8 stycznia 1997 r.
    w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i
    wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za
    urlop.
    (Dz.U. Nr 2, poz. 14)

    pozdrawiam
    Ryszard G.