  • Data: 2004-07-01 10:53:49
    Temat: Re: urlop macierzynski a DG
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-07-01 12:09, Użytkownik Gosi@ napisał :
    > hej wszystkim
    > mam wlasna DG, czy moge isc na urop macierzyski? zus mi bedzie placil?
    > a jak to jest z wychowawczym? przysluguje mi czy nie?

    powiem Ci, jak to było rok temu (1-os DG)

    możesz iść na macierzyński w wariancie, że firmę "zamykasz" i "bez
    zamknięcia". Różniły się te dwa przypadki m.in. tym, czy płacone jest
    ub. em. i ren. (chyba). "Zamknięcie" hm, to jakiś twór ZUSowski, musisz
    się tam dowiedzieć.

    wychowawczy odpada (może ci go dać tylko pracodawca z którym jesteś
    związana stosunkiem pracy albo jakoś tak)

    andy_nek