eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiumowa-zlecenie pisac czy nieRe: umowa-zlecenie pisac czy nie
  • Data: 2003-03-21 00:20:17
    Temat: Re: umowa-zlecenie pisac czy nie
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b5an8q$paf$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam szanownych internautow.
    > Czy jest mozliwosc zatrudnienia

    Nie jest to zatrudnienie w rozumieniu Kodeksy pracy lecz umowa unormowana w
    Kodeksie cywilnym.

    >na umowe zlecenie w formie ustnej (bez
    > podpisywania jakich kolwiek papierow)jezeli tak to co trzeba wtedy wypelniac

    IMO dla celów dowodowych ( ZUS, US, PIP, PUP ) pisemna umowa jest wskazana.

    > chodzi mi o to jak wrzucic w koszty.

    Na podstawie wystawionego przez _zleceniobiorcę_ i zaakceptowanego przez
    zleceniodawcę rachunku.

    Ryszard



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1