-
1. Data: 2003-03-19 21:25:57
Temat: umowa-zlecenie pisac czy nie
Od: "jacek" <j...@p...onet.pl>
Witam szanownych internautow.
Czy jest mozliwosc zatrudnienia na umowe zlecenie w formie ustnej (bez
podpisywania jakich kolwiek papierow)jezeli tak to co trzeba wtedy wypelniac
chodzi mi o to jak wrzucic w koszty.
pzdr
jacek
-
2. Data: 2003-03-21 00:20:17
Temat: Re: umowa-zlecenie pisac czy nie
Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>
Użytkownik "jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b5an8q$paf$1@absinth.dialog.net.pl...
> Witam szanownych internautow.
> Czy jest mozliwosc zatrudnienia
Nie jest to zatrudnienie w rozumieniu Kodeksy pracy lecz umowa unormowana w
Kodeksie cywilnym.
>na umowe zlecenie w formie ustnej (bez
> podpisywania jakich kolwiek papierow)jezeli tak to co trzeba wtedy wypelniac
IMO dla celów dowodowych ( ZUS, US, PIP, PUP ) pisemna umowa jest wskazana.
> chodzi mi o to jak wrzucic w koszty.
Na podstawie wystawionego przez _zleceniobiorcę_ i zaakceptowanego przez
zleceniodawcę rachunku.
Ryszard