  • Data: 2012-03-22 09:37:23
    Temat: Re: umowa przedwstępna a podatek
    Od: Mrqs <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 21:55, witek pisze:

    > ta, a 19% zryczałtowanego podatku to pies?

    przy sprzedaży mieszkania? Nie wiem nic o tym, myślałem, że to podobne
    do sprzedaży auta - nie osiągam przecież żadnego dochodu, a przeważnie
    stratę :)

    > jak wyzej.
    > przy sprzedaży zapłacisz 19%.

    Właśnie m.in. o to pytam. Bo cały czas wydaje ni się, że nawet jeśli
    teraz przy zadatku nie zapłacę grosza, to później przy końcowej umowie
    notarialnej będę musiał wybulić dochodowy - tylko nie wiem czy
    zryczałtowane 19% czy zwyczajnie doliczyć do dochodu i wlecieć w 32%.

    Mrqs