  • Data: 2002-04-19 09:24:09
    Temat: Re: umowa o dzielo
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Apr 2002, Gozzia wrote:
    [...]
    >+ > Ano. Ale AFAIK TYLKO jeśli EWIDENTNIE wykracza to poza
    >+ > twoje DG !
    >+
    >+ Czy moglabym uprzejmie poprosic o jakas podstawe prawna??

    Zeznaję bez bicia że pytanie wracało wielokrotnie, podać
    "podstawy" się nikomu nigdy nie chciało ;), podobnoz wynika
    z wykładni UoPoOF - ale osobiście żadnego wyroku nie widziałem :(
    (też kiedyś pytałem na grupie).

    *Być może* jest to wywiedzione z definicji "działalności
    wykonywanej osobiście" - art. 13.8.a UoPDoOF; skoro
    masz dany rodzaj działalności "w zakresie" DG to znaczy
    że *wykonujesz* go "na rzecz ludności" - to że *w danym
    roku* akurat nie wykonywałaś to szczegół :[
    A takie "wykonywanie" wyłącza definicję...

    >+ Glowna ksiegowa
    >+ pewnego urzedu nie widzi takiego problemu,

    Hm...

    >+ a ja teraz mam watpliwosci :(

    Nie dziwota :(
    (też by mi czasem "pasowało" !)