  • Data: 2010-08-23 08:59:04
    Temat: Re: umowa cywilnoprawna najmu auta
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-08-21 16:19, witek pisze:

    > 1%.
    > Po podpisaniu umowy,
    > Nie on, a ty.

    Na pewno?

    "3. Czy umowa najmu podlega opodatkowaniu podatkiem od czynności
    cywilnoprawnych?

    Odp.: Nie. Umowa najmu nie jest wymieniona w katalogu czynności
    cywilnoprawnych podlegających opodatkowaniu podatkiem od czynności
    cywilnoprawnych (art. 1 ustawy z dnia 9 września 2000 r. o podatku od
    czynności cywilnoprawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 68, poz.
    450 z późn. zm.))."