    From: "Baton" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ulga remontowa
    Date: Fri, 23 Sep 2005 19:47:43 +0200

    news:dh1epm$c2p$1@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem nie spełnia.

    W sieci sa gdzies wyjasnienia MF. Jest tam wymienione kilka rodzajow
    dokumentow w tym ***inne*** , ja pod to 'inne' podciagma wstepna umowe
    sprzedazy. Zreszta skoro takim tytulem moze byc umowa najmu czy tez
    uzyczenia to tym bardziej powinna byc wstepna sprzedazy...

    > Remonotwać / wykańczać można również nowego mieszkanie, ale musi ono
    > "być" twoje.

    A najem, uzyczenie ;-)

    >A umowa z dveloperem o wybudowanie takiego mieszkania, nie czyni, że masz
    >tytuł prawny do lokalu. Łatwo się o tym przekonac, gdy developer
    >bankrutuje, a niedoszli właściciele ustawiają się na końcu kolejki do
    >syndyka.

    No niby tak, ale takze protokol zdawczo-odbiorczy nie jest takim dokumentem,
    a ostateczene umowy sprzedazy (akt notarialny) podpisuje sie najczesciej
    wiele miesiecy po faktycznym wybudowaniu (oddaniu do uzytku) budynku...

    Pozdrawiam

    Baton