  • Data: 2005-02-07 17:59:20
    Temat: Re: ulga na internet, faktury i terminy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino napisał(a):

    > Wystarczy mi np. regulamin DSL, gdzie TPSA napisała iż powiadomieniem
    > klienta o zmianie cennika jest wrzucenie tegoż cennika na strony internetowe
    > TPSA.

    Bingo. Rozumiem, że tak samo spokojnie przyjmiesz podwyżkę cen usług
    telekomunikacyjnych (zasygnalizowaną jedynie na fakturze) spowodowaną
    podwyżką cen cukru w Timorze Wschodnim.
    Albo - żeby być w temacie - skróceniem czasu pracy urzedników
    państwowych FT we Francji

    Pożyjemy, zobaczymy. Na szczęscie jest jeszcze parę ustaw.

    M.

    PS. Czy może jednak sprawdziłeś, czym na terenie RP jest cena?
    ;-)