  • Data: 2006-03-17 14:25:32
    Temat: Re: ulga internet
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odlicza się poniesione koszty, a nie te na papierze.

    Też tak sądzę, zresztą wczoraj rozmawiałem z księgowym (nie moim co prawda)
    i powiedział, że de facto do odliczenia nie upoważniają same faktury, a
    dowody wpłat. Więc jeśli (mam sporo takich przypadków niestety...) klient
    dostał fakturę ode mnie, ale jej nie zapłacił, to nie może jej odliczyć. Bo
    w przypadku kontroli US żąda dowodów wpłat.
    Reasumując: taką fakturę z grudnia 2005, ale zapłaconą w styczniu można
    dopiero w tym roku odliczyć...