    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sat, 29 May 2010 11:16:46 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: towary handlowe

    On Fri, 28 May 2010, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > WItam!
    > Czy towar handlowy MUSZE wklepac do ksiegi czy moge ?

    Formalnie - czytasz napierw paragraf 17:
    ...a potem 16.
    Zapis jest IMVHO restrykcyjniejszy nawet od dokumentowania przychodów,
    bo przy otrzymaniu małej ilości towarów trudno uznać że "niezwłocznie"
    może być później niż "najpóźniej następnego dnia przed rozpoczęciem
    sprzedaży".

    > Kupuje telefony komórkowe z abonamentem w zamiarze odsprzedania,
    > ale ksiegowac faktur po zlotowce

    M... ale Ty kupujesz te "pakiety" po to, aby sprzedawać telefony,
    czy raczej jest tak, że "pakiet" dlatego że potrzebny jest
    abonament, a telefon do odsprzedaży jako "zbędny"?
    Bo jeśli dobrze rozumiem (że chodzi o "rozdzielenie" zakupu), to
    ja bym się twardo trzymał drugiej wersji ;)

    pzdr, Gotfryd