  • Data: 2003-05-09 07:17:52
    Temat: Re: student pracodawcą -> ZUS
    Od: "PC" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > weszła jakas ustawa ze absolwenci po ukonczeniu studiow otwierający DG,
    > ktory przez wczesniejsze 12 miesiecy nigdzie nie pracowali
    To chyba nie jest tak wg mnie. Nalezy tylko uwazac aby nigdzie formalnie
    nie pracowac w dniu otrzymania dyplomu. Ponizej fragment ze strony:
    http://www.zus.pl/niusy/udarpdg.htm

    pozdr
    PC

    (...)
    Absolwenci, którzy:
    prowadzili już działalność gospodarczą, ale zakończyli jej prowadzenie przed
    dniem poprzedzającym dzień określony w dyplomie, świadectwie ukończenia
    szkoły lub zaświadczeniu o ukończeniu kursu (dokonali odpowiednich
    wyrejestrowań od dnia poprzedzającego dzień określony w dyplomie,
    świadectwie ukończenia szkoły lub zaświadczeniu o ukończeniu kursu lub od
    dnia wcześniejszego), a następnie podjęli prowadzenie działalności od dnia
    określonego w dyplomie, świadectwie ukończenia szkoły lub zaświadczeniu o
    ukończeniu kursu, nie wcześniejszego jednak niż od 4 sierpnia 2002 r.
    (dokonali odpowiednich zgłoszeń od 4 sierpnia 2002 r. lub od daty
    późniejszej) - są uprawnieni do złożenia wniosku o zwolnienie z obowiązku
    opłacania składek na ubezpieczenie emerytalne,
    (...)