  • Data: 2004-11-23 03:39:29
    Temat: Re: student a pity
    Od: "|Pio|" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czyli co...
    a)zalozymy ze zarobilem w maju 30zl /legalnie - na umowe zlecenie/ -
    musze......?
    b)zalozmy ze od ..... kwietnia do listopada `04 zarobilem 2000zl /jw -
    umowa-zl./tez musze wypelniac tego samego pita?
    c)zalozmy ze moj kwartalny dochod w roku 2004 wyniosl.... powiedzmy
    800zl/(jw) - ten sam pit? - stalego dochodu nie mam

    nie znam sie na tym zupelnie /a widze ze bede sie musial poznac.. spadamy na
    ziemie...
    / a slyszalem ze dla studentow pewna kwota jest wolna od podatku... i
    wszystkiego innego tez..../

    > Jest próg wysokości stypendium...
    e... nie o tym mowie...