  • Data: 2002-12-11 14:21:03
    Temat: Re: stawka amortyzacji kamery
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Przyznaję się... !
    Pamiętam :)
    :
    : >+ Czy ktoś orientuje się na ile % rocznie można umorzyć cyfrową kamerę.
    cena
    : >+ zakupu to 9100 zł. netto.
    :
    : Ja nie pomogę. Ale:
    :
    : >+ Według pani z urzędu statystycznego trzeba by ją umarzać przez 10 lat.
    : >+ Trochę to chyba za długo jak na kamere.
    :
    : "Pani z GUS" ???
    Pani z Urzędu Statysycznego w Tarnobrzegu.
    :
    : >+ Pani z US doradziła, aby sklasyfikować to wg grupy 6, podgrupy 62,
    rodzaj
    : >+ 622
    :
    : Jaka to stawka wychodzi ? (nie bić !)
    10% na rok.
    : Bo jeszcze są amortyzacje degresywne, przyspieszone i inne takie.
    Nie rozumiem, o co pytasz. a to znaczy, że nie wiem jaki sposób
    amortyzacji..
    normalnie wyliczone. 10% wartości na rok, to przez 12 i co miesiąc ta kwotę
    w koszty.
    : Mieszkasz może w gminie "...bezrobociu z przyczyn ekonomicznych..." ?
    Chodzi o Rzeszów. A pojęcia nie mam jakie tam bezrobocie. a ma to znaczenie
    przy umarzaniu?
    : Kamera nowa ? ("atomowa amortyzacja", jak tu określano 30% 1 rok)

    Nowa.
    Do tej pory jedynym środkiem trwałym jaki miałem był samochód, i ztym
    umorzeniem jakos sobie radzę.

    :
    : Pozdrowienia, Gotfryd
    :