eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisprzedaż bez kasy fiskalnej - co dla klienta Re: sprzedaż bez kasy fiskalnej - co dla klienta
  • Data: 2011-11-23 21:14:31
    Temat: Re: sprzedaż bez kasy fiskalnej - co dla klienta
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lukasz w <news:jajltm$6mm$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:jagh1d$ifs$1@news.onet.pl...
    >> Jak nie chcesz kupować druczków to weź sobie karteczkę, z jednej strony
    >> sklepnij pieczątkę (zapewne zrobiłeś choć nie ma obowiązku), z drugiej
    >> zapisz datę i nazwę towaru i cenę. Oczywiście możesz zrobić to też w
    >> dowolny inny sposób.

    > już zrobiłem - kartę gwarancyjną którą podbijam pieczątką i umieszczam na
    > niej cenę - ale dzięki za odpowiedź :)

    Dobre -- konsument przychodzi z niedziałającym truchłem i przedstawia kartę
    gwarancyjną -- znaczy wybrał gwarancję a nie niezgodność towaru z umową ;-)

    --
    Tomasz Nycz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1