    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: sprzeda? uliczna i podatki
    Date: Mon, 30 Oct 2006 09:52:48 +0100

    Działalność gospodarczą mam. VAT-owcem jestem i się z wszystkiego grzecznie
    rozliczam jak Pan Bóg przykazał. Żadnego kombinowania.

    Wiem, że wiele przedsiewizięć odbywających się na ulicy jest zupełnie
    nielegalnych. Ale mnie zależy na legalności.

    W tej chwili chodzi mi głównie o ustalenie ewentualnych kosztów.
    Dokładnie będzie to sprzedaż wydawnictwa prasowego, którego oddział
    prowadzę.

    W sumie najpoważniejszy mój problem to VAT. Dobrze rozumiem, że kasy
    fiskalne będę musiała mieć po przekroczeniu 40 tys?

    A.