  • Data: 2007-07-06 20:34:25
    Temat: Re: spóżniona wpłata VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Jul 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor t...@o...pl
    >
    > I do końca życia już nie zarabiać?

    Tristan, tak sobie myślę że wszystko zależy od skali.
    Rozumiem że dla Ciebie zakaz zarabiania byłby karą, ale obawiam się że
    występują osobnicy którzy mając dobrze schowany "milion w środę milion
    w sobotę" potrafią z tym żyć :]
    Tommy pisał "furtka tylko dla tych dużych", podejrzewam że podając
    przykładową kwotę zgubił kilka zer ;)

    pzdr, Gotfryd