  • Data: 2008-07-21 21:34:41
    Temat: Re: sporadyczna faktura VAT bez paragonu fisk.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jul 2008, PiotrB. wrote:

    > Do tej pory cały przychód ewidencjonowałem
    > w kasie fiskalnej, zarówno sprzedaż usług dla
    > osób fizycznych jak i dla firm.
    > Teraz wyjątkowo chciałbym na jedną usługę
    > dla firmy wystawić tylko fakturę VAT i nie wbijać
    > tego przychodu na kasę fiskalną.
    > Z tego co wiem mogę tak zrobić zgodnie
    > z prawem. Mam rację?

    Jestem ciekaw jak rozumieć zapis par.8.3 rozporządzenia
    o prowadzeniu KPiR, konkretnie, czy zwolnienie z prowadzenia
    ewidencji sprzedaży w oparciu o KF minister raczył był
    rozumieć wyłącznie dla rejestracji sprzedaży dla OF,
    czy też chciałby "wszystko".
    IMVHO celowość przemawia za ograniczonym wymogiem (bo
    dla f-r dla firm istnieje możliwość kontroli krzyżowej),
    ale jak ktoś ma pomysł jak to ugryźć to proszę
    o komentarz.
    Oczywiście mowa TYLKo o przypadku prowadzenia KPiR
    "z poślizgiem" i bez prowadzenia ES lub ES VAT.

    pzdr, Gotfryd