  • Data: 2006-10-31 21:35:50
    Temat: Re: spadek, umowa dzialu spadku, jak to sie placi?
    Od: "Kraszan" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze gadasz :)
    > Tyle, że jak zrozumiałem oni chcą inaczej niż wynika ze spadku podzielić
    > *pieniądze*. No to się zastanawiam czy mamy działa spadku z dopłatami
    > (i PCC) czy dział spadku bez dopłat i darowiznę pieniędzy.

    Jezeli chodzi o pieniadze to wlasnie o to mi chodzi. Czy jezeli sad
    postanowil 1/4 dla kazdego, a my sobie inaczej podzielimy, czy wystapi
    PCC czy nie?

    A druga sprawa:

    US oblicza podatek na podstawie postanowienia sadu. Tam jest po 1/4 dla
    kazdego. I teraz. Wg US dziedzicze 1/8 jednej i 1/8 drugiej
    nieruchomosci. Jako, ze mam innego mieszkania, zwalnia mnie z podatku
    bodajze jednego z nich (cos tam do 110mk). A jezeli teraz znosze
    wspolwlasnosc to wobec tego kto nabedzie calosc nieruchomosci juz nie
    bedzie PCC?