  • Data: 2002-10-22 16:06:37
    Temat: Re: spadek
    Od: "Ana" <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witaj,
    > podtrzymuję to co napisałem wcześniej.
    > Spadek nie przypada3 osobom, lecz Sąd wydaje postanowienie o stwierdzeniu
    > nabycia spadku. W postanowieniu wymienia się co wchodzi w skład masy
    > spadkowej.
    >
    > Pozdrawiam.
    dobrze rozumiem, ze nie moge dzialac na szkode corki, ale w przypadku
    nieruchomoi np , kiedy nie bede w stanie jej utrzymac fundusz powierniczy
    zlozony z pieniedzy uzyskanych ze sprzedazy mieszkania nie bedzie chyba
    dzialaniem na szkode? sad niestety nie zarzadzil spisu inwentarza wiec tak
    naprawde nie wiadomo co , kto , komu i ile.

    ana