  • Data: 2006-04-07 02:07:16
    Temat: Re: soc.prawo.podatki vs porada
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kurdebalans" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e142b3$58r$1@news.dialog.net.pl...
    > Interpretację prawa podatkowego wydaje sie w drodze postanowienia.
    > A to postanowienie można uchylić w drodze decyzji. A decyzję można
    > zaskarżyć.
    > itd
    > W zapytaniu należy przedstawić swoje stanowisko w sprawie.
    > Wtedy wsparcie prawnika jest jak najbardziej na miejscu.

    Ale pytanie brzmiało " czy płatna porada prawnika uzyskana za pośrednictwem internetu
    (np
    e-prawnik) do czegokolwiek uprawnia w razie zakwestionowania przez US
    działań podjętych wg tej porady?"

    Widzę, że Kurebalans zaczął mnie kontrolować po tym jak mu koleś z grupy
    atl.pl.telefonia.dialog, powiedział
    że "g.wno zna się na internecie radiowym".
    Ja się g.wno znam na prawie, nie jestem prawnikiem,
    za porady pisane z głowy i na chybcika nie biorę ani odpowiedzialności ani kasy.
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl lub www.handbike.za.pl