  • Data: 2013-03-04 01:05:23
    Temat: Re: składka ZUS
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to ja chętnie poznam ten przepis, z którego to wynika.

    Swoją drogą w rozporządzeniu nigdzie nie trafiłem zapisu o odsetkach i
    magicznej kwocie 6,60 dzika. Powinni go podać w takim piśmie? Może
    wystosować jeszcze jedno z prośbą o podanie dokładnej podstawy prawnej?

    ja jebie! czytam te pieprzone rozporządzenie - nic z niego nie rozumiem. jak
    oni sie w tym połapują i jak oni te składki rozliczają - nie mam pojęcia.

    Wystapiłem równolegle z pismem o rozliczenie konta w ZUS - zobaczę co mi
    przyjdzie to dam znać.