  • Data: 2006-11-15 08:03:49
    Temat: Re: siedziba firmy
    Od: "Hanss" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Mi to nie wygląda na "remont". Raczej podatkowe "ulepszenie".
    > Z drugiej strony... kwota pozwala uznać za koszt podatkowy.
    > O ile... no właśnie.
    > Mamy "wydatek na ST nie ujęty w ewidencji", tak?
    > Ciekaw jestem jak to regulują przepisy przy karcie :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Jeżeli podłoga nie spełniała swego zadania - była spękana,
    ruszały się bloki betony pod nogami, nadawała się tylko do
    ponownego wylania, było ryzyko potknięcia się i złamania nogi :-) -
    to chyba można to nazwać "remontem" ? Gdybym położył panele bo nie
    podobał mi się kolor podłogi to byłoby chyba wtedy "ulepszenie" ?
    Właśnie, jak to ująć w ewidencji ? Czy po prostu wpisać fakturkę
    za panele i odliczyć sobie VAT ? Ale chyba nie będzie tak łatwo :-(?
    Znowu. nie wciągnę przecież podłogi do EW.