  • Data: 2004-08-27 07:42:53
    Temat: Re: sieci lokalne z dostepem do internetu
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczytac historie grupy... Generalnie przy tej ilosci osob wskazane jest
    > stowarzyszenie... I koszty wzrosna:-(

    Wskazane. Cóz, 20 to sporo ludzi. A masz pewnosc.
    ze sie z mini dogadasz i zaden Cie nie wystawi?
    Przydalaby Ci sie jakas papierowa podkladka na nich,
    a do tego trzeba cos oficjalnie zarejestrowac i rozliczac
    sie z pieniazków zbieranych od ludzi.
    Ja posiadalem podobna siec przez 3 lata, zwyczajnie
    po kolezensku. Ale bylo nas max 7 osób... Przyznam,
    ze czasami pojawiaja sie problemy ze sciagnieciem
    platnosci.

    PawelZ