  • Data: 2004-08-28 08:10:03
    Temat: Re: sieci lokalne z dostepem do internetu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Aug 2004, Jarek Skórski wrote:

    >+ Marek napisał w news:cgn6l7$sgl$1@atlantis.news.tpi.pl :
    >+ > a ja jeszcze z innej beczki; z kad masz net? bo z tego co wiem to np.
    >+ > neostrady nie mozesz dzielic na innych ludzi [...]
    >+
    >+ a jeszcze z tej samej beczki - nie ma to żadnego związku z pytaniem.

    Może nie ten element który podkreślił: aby "rozprowadzać internet"
    trzeba dokonać *złoszenia* takiej działalności - niewątpliwie nie
    zostanie one przyjęte (tj. zostanie odrzucone i "rozprowadzania" będzie
    nielegalne) jeśli wystąpi o nie jako osoba fizyczna nie prowadząca DG.
    A "zaprzyjaźniona firma" albo już zgłoszenia dokonała, albo będzie
    musiała dokonać (uprzednio sprawdziwszy czy ma "usługi internetowe"
    wpisane do EDG :>)

    >+ a gdybyś się choć odrobinę wysilił, to zobaczyłbys - NNTP-Posting-Host:
    >+ tb98.internetdsl.tpnet.pl
    >+ ale po coo, nie ?

    A z tego MUSI coś wynikać, poza pewnym prawdopodobieństwem (nie większym
    niż 98%) że chodzi o *tę* linię ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)