  • Data: 2009-01-28 00:17:09
    Temat: Re: samochód prywatny jako środek trwały
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Jan 2009, strzała wrote:

    > po mojemu wciagasz po prostu dio ewidencji srodkow trwalych i zaczynasz
    > amortyzowac wedlug standardowych zasad

    Ale to jest indywidualny majątek, więc bez dokonania "aportu"
    (w przypadku SC - aneksu do spółki z podniesieniem wkładu)
    można by się spodziewać komplikacji podatkowych, jakaś darowizna
    dla drugiego wspólnika albo co.

    > wartosc jaka przyjmiesz musi byc raczej rozsadna

    Z czego ma wynikać *przyjęcie* wartości?
    Znaczy proszę o przepis :) i to najlepiej taki, żeby przypadkiem
    nie wylatywał jako nieistotny na słowach "jeśli..." :D

    BTW: możesz pisać *pod* cytatem/cytatami?
    Jak mam się teraz odnieść do tekstu który został pod spodem?

    pzdr, Gtofryd