  • Data: 2002-02-06 20:22:32
    Temat: Re: samochód pracownika na potrzeby firmy ???
    Od: "Slawka" <b...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I znowu ja, ale tym razem ostatni raz. Karola bardzo przepraszam i innych
    też.Pomieszały mi sie dwa artykuły w jednej gazecie:o ryczałtach i osobowych
    z kratką. Pismo Gen.Insp. dot. samochodów.Pisząc wyjaśnienie nie miałam
    gazety przed nosem, teraz zresztą też jej nie mam. Jeszcze raz przepraszam i
    pozdrawiam.