  • Data: 2006-01-02 07:58:36
    Temat: Re: samochód i wprowadzenie do EŚT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Jan 2006, Nissak wrote:

> [...]
    [...]
    > chodzi mi o czy mogę być tylko z imienia i nazwiska wpisany tylko jako
    > podmiot w ubezpieczeniu (tak jak i w dowodzie rej.) aby wpisac w koszta czy
    > musi być tam pelna nazwa działalności jak na innych fakturach kosztowych

    ...i mi też o to chodzi.
    Miałem na myśli iż wydaje mi się że jest jakieś ograniczenie ubezpieczenia,
    ale raczej co do podmiotu a nie celu (KTO jest ubezpieczony a nie
    W JAKIM CELU), i nie wiem czy dotyczy ubezpieczenia rzeczy (to mogło
    być coś z pracownikami na przykład); chodziło AFAIK o to że jak ew.
    wypłata odszkodowania nie bedzie przychodem to dziwne żeby składki
    były KUP.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)