    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ryczalt + pracownicy
    Date: Sun, 28 Nov 2004 15:28:53 +0100

    prosilbym jezeli ktos znajdzie chwile o sprawdzenie poprawnosci wyliczenia
    ryczaltu:

    http://tiny.pl/pzg

    1. I tutaj mam pytanie, wpisalem przykladowe dane i po odliczeniach mi
    wyszedl ryczalt ujemny, co wtedy?
    Czy jezeli przewiduje ze bedzie taka sytuacja to nie moge wtedy odliczyc
    ub. spolecznego?

    2. Czy na karcie przychodow wszystkie kwoty procz wyliconego podatku
    ryczaltowego zaokragla sie do pelnego zlotego?

    3. czy strukture sprzedazy procentową piszemy zaokrągloną? To bylo by
    jendak troche bezsensu poniewaz wyczytalem
    ze ta struktura musi byc wyliczona z dokladnocia do 0,01%, tak wiec jezeli
    dobrze rozumiem to jak mi wyjdzie
    ze kwota X stanwi 5,6783984% kwoty Y to jest to 5,68 % ?
    i drugie czy 5,445 % z koncowka 5 zaokrąglamy wgore (5,45) czy w dol
    (5,44) ?

    Pozdrawiam
    P.

    ps.
    wyliczalem ryczalt na kartce, wiec za pismo z gory przepraszam