  • Data: 2002-12-17 08:34:58
    Temat: Re: ryczałt a użyczenie
    Od: "pytek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...czy ty chcesz "mieszać" podatki ? Nie da się.
    > Zasady ogólne to zasady ogólne (i tam się co nieco
    > może "samo odliczyć") a ryczałt to ryczałt i rozlicza
    > się *osobno* !
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Przepraszam bardzo, a co takiego namieszałem? Przecież istnieje też roczne
    rozliczenie ryczałtowe (PIT-28), w którym można skorzystać z takich samych
    ulg jak przy innych PITach (36-37). Ani słowem nie wspomniałem u zasadach
    ogólnych. Jeżeli jest się na ryczałcie i US wykryje nieujawnione źródła to
    ustala podatek zryczałtowany w wysokości 20% - tak to w każdym razie
    zropzumiałem... Jeżeli coś źle ropzumiem to proszę o wyjaśnienie.
    Pozdrawiam.